23 Şubat 2014 Pazar

{Gezi} Arşınlıyorum İstanbul'u

*Çengelköy

İstanbul'u arşınlıyorum.
Keşfediyorum, yeniden. Bildiğim, bilmediğim sokaklarını, köşe başlarını, yokuşlarını adım  adım keşfediyorum.
Yabancı tatlarla tanışıyorum, bazısı ile anında sıkı fıkı oluyor, bazısı ile o anda vedalaşıyorum.
İstanbul nimetlerini, kıymetini bilerek yaşıyorum. Yaşamak için çabalıyorum.


"Şu anım bir daha yok" diyorum, adım atmak için.
Sayesinde yeni yerlere yelken açıyorum.
İzliyorum, dans ediyorum, görüyorum, duyuyorum, tadıyorum.
Arşınlıyorum.
Hayal ediyorum.

İstanbul, bir cennet. Bahanelerin arkasına sığınmadan yaşıyorum İstanbul'u.
İstanbul, ne lanetler alıyor bizden ama yine de tüm güzelliklerini bize yaşatmak için direniyor, diretiyor!
Seviyorum direnen halini,
Seviyorum bağışlayıcı tavrını...

Aşık olduğum şehirde
Yeni keşfedecek adımlara...

Hadi alın siz de sevdiklerinizi (ya da sadece kendinizi), hayal gücünüzü, merakınızı yanınıza. Keşfedin canım İstanbul'u (:

Selçin Demirağ















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder