3 Eylül 2013 Salı

{TEMA} GençTEMA'ydım ben (:

E-posta kutumda bir şeyler ararken karşıma çıktı GençTEMA yazışmaları/m. Yıllar yıllar öncesine gittim birden. Nasıl heyecanlandım, nasıl duygulandım anlatamam. Ağladım, ağlayacağım neredeyse. Saçma bir duygusallık geldi üstüme. İlk işim tüm yazışmalarımı okuyacağım tek tek ((: 

Kızmışım/z, çok sevinmişim/z, başarmışım/z, her şeyden önce istemişim/z bir şeyleri değiştirmeyi, çabalamışım/z da. Yeşil için, doğa için, gezegen için küçük büyük değişimi istemişim/z işte. Bundan güzeli varsa o da bu uğurda daha çok emek harcayanların yaptıklarıdır bence.   


* O günlerden, Erozyon'la Mücadele Haftası 2009 Yılı Etkinlikleri


E-postaların içine girdikçe anımsadığımı sandığım ama unuttuğum bir sürü yaşanmışlığı hatırladım. 2009 senesinde yazdığım bir e-postamdan minik bir kesit: 
"...
Ayrıca İstanbul Üniversitesi GençTEMA olarak düzenlediğimiz birçok etkinlik olacak ilerleyen günlerde, bunlardan bazıları okullarda öğrencilere eğitim verilmesi, YavruTEMA çalışmaları, üniversitemizde seminer gibi. Ayrıca şu anda yürüttüğümüz..." 

Yıllar önce İÜ GençTEMA Başkan Yardımcısı olarak neler neler yap, sonra gel TEMA Vakfı'nda çalışmaya başla (: 
Duygu yüklüyüm a dostlar :)): 

Sadece fotoğraflarda bir anı, eski e-postalarda bir yazı kalmadı bu maceram. O hayaller, o istekler geldi buldu beni. Hem de ansızın, hiç hayal etmediğim şekilde ve anda. Fotoğraflarıma ve e-postalarıma yenileri ekleniyor, hem de yüzlercesi (:  



Şimdi karşımda bu manzara. Bu manzara; bu çerçevede yer almanın mutluluğu, hissedilen ama çok çabuk unutulan o günlerin yorgunluğu, doğa gönüllülerinin enerjisi ve bir hayalin gerçek olması... Her gün büyüyen yeni ve kocaman bir ailem var şimdi. Ne mutlu bana.   

GençTEMA günlerimdeki yol arkadaşlarıma selamlar, sevgiler... 

Yeni yol arkadaşlarıma merhaba (:  

Selçin Demirağ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder