5 Eylül 2013 Perşembe

{MissKitap} Serilip Çimlere...

Yazı özlemle beklediğim de duygularım nasıl umutluysa; sonbaharı karşıladığım duygularımın dozajı daha fazla, daha coşkulu. Severim sonbaharı... Yazın kavuruculuğunun üzerimizden gidip de esen hafif rüzgarla baş başa kaldığımız günlerin habercisi ya sonbahar, sevmeyip ne yapacağız. İlla sev beni diyor kendileri. Seviyoruz, seviyorum da en sevdiğim, en vazgeçilmezim İlkbahar benim. Doğanın doğuşu, uyanışı, doğa ile birlikte 88 senesinde benim de doğuşum olduğundan. Her sene Mart'ın 28'ini gösterdiğinde takvimler, kendi doğuşuma şükrediyorum ben, doğayla birlikte. Sevdiklerimle de tabi ((:

Aslında bahar sevdalısıyım. İlk baharın tadından başka Sonbaharın tadı. Sonbaharın romantik rengini, zaman zaman üşütse de esen rüzgarını, hüznünü seviyorum.




Sonbaharın tadını çıkarmak için daha fazla dışarı çıkmalı, parklarda, bahçelerde olmalı, deniz kıyısında demlenmeli... Üzerimizdeki minik hırkalara, montlara daha fazla sarılarak dostlarla, sevdiklerle hayaller, yeni başlangıçlar konuşulmalı. Bu keyiflere bir de kocaman bir ağacın altında, yumuşacık çimlerin üzerinde serilerek okunan kitabın tadı eklenmeli. Rüzgar da saçlarımızı okşasın hafifçe...

Bu haftanın MissKitap'ı okumayı pek sevdiğim Elif Şafak'ın İskender'i.

Beni yeni okumaya başlayanlar için not: MissKitap her hafta Çarşamba günü seçtiğim, okuduğum, merak ettiğim kitapların fotoğraflarını çekip, bazen içeriğinden bazen fotoğrafın hissettirdiğinden etkilenip yazdığım yazılar. Son zamanlarda yeni heyecanımdan dolayı çok ara verdim. Bundan sonra her hafta olması ümidiyle (:

Sonbaharda keyfiniz bol olsun.

Selçin Demirağ





 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder