14 Temmuz 2013 Pazar

{Özel} Kavuşma

Geçen sene iki gün sonra {Özel} Hayat... Hayal... Gerçek... başlıklı yazımda hayalini kurduğum köşeyi fotoğraflayıp, özlemimi dile getirmiştim. Aradan bir yıl geçmiş ve ben bu akşam Instagram'a yüklediğim fotoğraflara bakarken yazlığın bu köşesini ne çok sevdiğimi bir kez daha anladım. Geçen seneki yazımı okursanız (yukarıdaki başlığa tıklamanız yeterli) beni daha iyi anlayacaksınız (: 

Bildiğiniz aşığım bu köşeye. Gün boyu orada kitap okumaya, müzik dinlemeye, sohbet etmeye aşığım. Kışın bu fotoğraflara bakmaya da bayılıyorum. Hele ki her şeyi bırakıp kaçmak istediğim de ilaç oluyor bu kareler bana. 






Bu kareye bakınca zamansızlığı, huzuru, düşünmeyi, dinlenmeyi, dinlemeyi, okumayı, hayal kurmayı ve özgürlüğü hissediyorum. 

{MissKitap} Özlemle Beklenen Yaz! adlı son yazımda şu satırlarla tatil özlemimi anlatmışım (((: 

Mevsim 2 gün sonra dönecek yaza, 
bünye ayak uydurmaya çalışmakta bu sıcaklara, 
ruh iliklerine kadar ısınıp kitabını okumak ister sımsıcak kumlarda (: 

Ben özlemime kavuştum. Özlemlere kavuşmalı tatiller dilerim herkese (; 

Selçin Demirağ  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder