16 Temmuz 2012 Pazartesi

{Özel} Hayat... Hayal... Gerçek...

Beklediğimiz, iple hatta halatla çektiğimiz yaz... En sonunda geldi. Hem de tüm kavuruculuğu ile... Ben bahar insanıyım, baharda bu dünyaya merhaba demişim ve mevsimlerden bahar en sevdiğim. Tüm canlılığın doğuşu, dirilmesi, yenilenmesi... Yazın bunaltıcı sıcaklarını yaşadığımız şu günlerde yaz kendisinden bıktırsa da tatilin bu mevsimde olması, onu en değerlimiz yapıveriyor, şanslı kerata (;

Kışın en çok istediğim şeydi, yaz gelsin, aslında tatil gelsin, ailemin yanına Tekirdağ'a gidiyim. Onlarla birlikte yazlığımızda güzel balkonumuzda keyif çatalım. Saati, alarmı, takvimi unutalım, hatta kilitli dolaplara saklayalım... Gönlümüze göre, kafamıza göre, canımızın istediğine göre gezelim, yatalım, kalkalım, cumburlop denize dalalım, güneşin altında kavrulalım, arabaya atlayıp yollara düşelim, kitap okuyalım, dans edelim, sohbet edelim, uyuyalım... Bu böyle devam eder, ediyor da... Etsin de... Kocaman bir "Şükür"

Yukarıda saydığım gibi, tam da hayal ettiğim gibi bir tatil yaşıyorum ailemle. Uyuyorum saatlerce, erken yatıp erken kalkıyorum, ya da tam tersi. Kitap okuyorum, her zamanki gibi. Hayaller kuruyorum, olumlamalar yapıyorum, şükrediyorum saatlerce, yürüyorum. Denize giriyorum, güneşleniyorum... Sohbet ediyorum, Sez'le Sezsel blog için fotoğraf çekiyoruz, mekanlar, kıyafetler düşünüyor, düşüyoruz yollara... Tadına varıyoruz hayatın, yaşıyoruz iç sesimizle... Arabaya doluşup gidiyoruz, hayat gibi, bazen düz, bazen virajlı yollarda... 

Hayat... Tatil... Hayal... Gerçek... Şükür...  

Aylardır hayalini kurduğum köşe...

Şu anda tam da şu çiçeklerin arasından sekiz seneden beri kırlangıç kuşlarıyla paylaştığımız balkonumuzdan hayata bakıyoruz ve tadını çıkarıyoruz ailecek. Şükrü, keyfi, huzuru, hayali, mutluluğu, paylaşımı, gülüşü bol... Çekirdek ailemiz ve her sene çoğalan kırlangıç kuşlarımız... Kırlangıç kuşları misali biz birbirimize emek veriyoruz, değer veriyoruz. Yavrusunun yanından bir dakika bile ayrılmayan, onları koruyup kollayan anne kuş gibi, yavrularına yemek taşıyan, onların uçmalarını, kendi başlarına ayakta kalmalarını öğreten baba kuş gibi, minnacık yuva içinde kardeş kuşların birbirlerine yardım etmeleri, destek olmaları gibi... İşte benim kıymetli annem, aslan yürekli babam, yol arkadaşım ablam... CAN... Canlarım... 

Emek, değer, paylaşım ve mutluluğu yanınıza alın, ailenizle, eşinizle, dostunuzla, sevgilinizle, kardeşinizle, çocuğunuzla vakit geçirin... Unutmayın ki hayat şu 'AN'da!!! 

Hayallerinizin gerçek olması dileğiyle... 

S.D.



2 yorum:

  1. ne kadar güzell ifade etmişsinizz..:)
    ağız tadınız daim olsun.:)
    izliyorum bu güzel sayfayı.
    bende beklerim sayfama,arzu ederseniz elbette.
    sevgiler..
    :)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim. Hepimizin ağız tadı daim olsun. Memnuniyetle ziyaret edeceğim. Güzel paylaşımlı günlere (;

    YanıtlaSil