30 Mayıs 2012 Çarşamba

{Kişisel} Ilan Ediyorum: Özgürüm

İlan ediyorum, evet hem de avaz avaz... Şu andan itibaren özgürlüğüme kavuştum hem de 5 gün (((: Hem de 5 gün çünkü benim için çok büyük bir zaman dilimi... Haftada bir günlük tatilimde dahi evde ödev, rapor, okuma mesaim devam ettiği için, Tekirdağ'a 1-2 günlük kaçamak yapsam da mutlaka bir ödev, bir rapor hazırlamakla uğraştığım için, uzun zamandır sadece "Ohh, bu akşam rahatım." gibi cümlelerle haftada 3-4 saatlik mutluluklar yaşadığım için koskocaman BEŞ (5) gün var önümde ((((:


Yuppiiiiii!!!


Tabi ki beş günlük planlar bugün netleştirildi, "Tadına var, keyfini çıkar. Kaçırma tatlım" diye uyarılarımı yaptım yorgun bedenime, sıkılmış ruhuma, işkolik aklıma ((; Nihayet hepsi, herkes, her şey teslim oldu veee başlasın sohbette kaybolma, sevgide şımarma, kahkahada boğulma, şişede balık olma merasimleri... Ruha huzur, bedene keyif, akla sakinlik zamanı... Şükürler olsun...


Bol bol şükrediyorum, en içteninden en samimisinden...


Yoğunluğun, yorgunluğun, koşturmacanın, sorumluluğun tüm hücrelerimi ele geçirdiği bu yıl... Kendime bir sürü telkin edici taktikler geliştirdim. Her zaman dedim kendime; "Hayallerini gerçekleştiriyorsun. İstediklerini elde ediyorsun. Ha gayret!", yıllardır alışkanlığımdır takvimler yaparım bitiş tarihlerim, önemli günler gibi. Yaşadıkça o günlerin üzerini çizerim takvimden. Göz görsün de inansın ruh, o finali yapacağına diye. Ara ara sövdüm, evet sövdüm ama ne sövdüğümü bilmeden. Çünkü içimdeki Dora diyor ki: "Sen istedin güzelim, kim sana zorla bu hayalleri kur dedi". Acımasız ama gerçek bu! Tabi ki her düştüğümde, tökezlediğimde yanımda olan Sez'imin bana ufkumu açacak, sıkıntımı geçiriverecek sözleri... İyi ki var, iyi ki...


Artık her şeyin en üstte seyrettiği şu son günlerde ise masaüstü ekranıma SelFest'12 nin 1. Gününde not ettiklerimden bahsettiğim yazıma hazırladığım Büyükada tatili görselini yerleştirdim. Büyükada'da can Aylom'la yaşadığım 3 günlük harika tatili bana hatırlatsın, huzuru, keyfi, özgürlüğü, sakinliği, yazı aklıma getirsin, hem gözüm hem gönlüm açılsın diye. Hem twitter hem facebook profil, kapak, arka plan ne varsa hepsini o tatilde çekildiğim fotoğraflarla doldurdum. Baktıkça iyi gelsin ümidiyle... İşe yaradı mı hem de nasıl... İşte altta o tatilden deniz, şezlong, güneş, kitap, sohbet beşlisi ile yapılan keyif anı: 


        *Fotoğraf: 2011 yılında Büyükada Missmarmelat tarafından çekilmiştir. İzinsiz kullanılamaz.  


Beş günde birbirinden güzel buluşmalarım, kavuşmalarım var ('.')


Az sonra Cihangir kahvede SAKM' (Sadri Alışık Kültür Merkezi) deki tiyatro maceramın bana kazandırdığı iki özel insanla sohbetin dibine varıp, özlemimizi sonlandıracağız eski günleri ve yeni gelişmeleri konuşarak,


Yarın Yeşilköy sahilinde benim hayatımda her daim olmalı dediğim Aylom'la kavuşacağız birbirimize, 


Cuma Şehir Tiyatroları'nın Müzikal Geceleri'nde ballı lokumumla ve TEGV'deki diğer gönüllüdaşlarla gökkubbenin altında Lüküs Hayat'ı izleyeceğiz... Tiyatrocularla- seyirciler el ele, göz göze olacak... Ballı lokumumla ikimiz için özel olan bir sosyal sorumluluk projesine de can suyunu vereceğiz o akşam (; Detaylar ilerleyen günlerde (; 


Cumartesi  Çağdaş Drama Derneği'nde Yaratıcı Drama Liderliği 2. aşamamızın son iki oturumunu müzede yapacağız, sonra da dramanın "şimdi ve burada" olma ilkesine uygun Karaköy'de şişede balık olacağız.


ve Pazar; İKSV'nın 18. Tiyatro Festivali'ndeki son oyunum "Rosencrantz ve Guildenstern Öldüler" i Üsküdar  DT Sahnesi'nde izleyeceğim. 


Haydi, bakalım. Bu hafta hepimize, herkese güzellikler, yeni başlangıçlar getirsin (((; 


ve The End (((: 


Mutlu, musmutlu S. D. 

4 yorum: